środa, marca 20, 2024

Oszukali mnie ;-)

N/ie wiem czemu, ale w pewnym momencie mi się ubzdurało, że zmiana czasu jest zawsze w przedostatnią niedzielę marca i października.... a jest w ostatnią niedzielę.
Więc tym razem nie wypadnie 24 marca, a 31.
Co mi trochę plany psuje, bo liczyłem, że będę miał więcej słoneczka chodząc po Gdańsku... ale cóż 18 nie jest zła, chociaż 19 byłaby lepsza ;-)

Btw. patrząc na to, że jak na razie nikt w UE nie zrezygnował ze zmiany czasu znaczy, że albo:
  • też zauważyli, że nie da się mieć jednej strefy czasowej od Polski od Hiszpanii bez zmiany czasu,
  • inercja uniemożliwia
Tak kiedyś sprawdzałem i wychodzi, że jeśli chcemy mieć 1 strefę czasową od Polski po Hiszpanię to się nie da bez zmiany czasu.


Podobne postybeta
W obronie zmiany czasu ;-)
Nerdopolis ;-)
Inercja i koło wielokrotnego wynajdywania, czyli radosne macki piekieł w kodzie [alem pojechał w tytule ;-)]
Czasoprzesunięcie
Kto mi ukradł weekend??

2 komentarze:

  1. Też byłem przekonany że to już teraz, a to za tydzień... To ci Prima Aprilis.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, oszukują i tyle

    OdpowiedzUsuń