sobota, kwietnia 22, 2023

Blog prostszy od LeetCode ;-)

Tak stwierdzam, że ostatnie prawie 2 miesiące pisania na bloga dzień w dzień dowodzą tego, że pisanie na bloga jest prostsze niż robienie zadań w LeetCode dzień w dzień ;-)

W tamtym roku udało mi się dostać badge za 3 miesiące pod rząd w LeetCode:


Co znaczy tyle, że przez maj, czerwiec i lipiec udawało mi się dzień w dzień robić zadanie na LeetCode z tych, które mieli jako wyzwania na dany dzień.
Muszę jednak przyznać, że bywały sytuacje gdy wykorzystywałem to, że już kiedyś napisałem to zadanie i nie rozwiązywałem go ponownie, a po prostu uruchamiałem kod "z poprzedniego razu", możliwe też, że kilka razy zaglądałem do dyskusji i kradłem pomysły na rozwiązanie czyjeś.

Na blogu piszę sam ;-) i przyznaję, że jest to dużo łatwiejsze ;-)

Fakt, w LeetCode jest niezależny sędzia i trzeba spełnić pewne wymagania czasowe dla rozwiązania, na blogu nie ma sędziego, piszę co mi ślina na język przyniesie, albo raczej co mi palce na klawiaturę przyniosą ;-)




Podobne postybeta
Demoniczny LeetCode ;-)
Majel vs. Siri
Czas wrócić do blindfold programming
Prawie nowa praca ;-)
Czerwiec - podsumowanie czytelnicze ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz