niedziela, listopada 03, 2019

Polski to nie jest dobry język do internetu ;-)

Takie coś zobaczyłem dziś na Patronite:
I przy pierwszym scanie ekranu te dwa napisy mi się połączyły i było "wypierdalaj" ;-)

Ja wiem, że szybko czytam i jako osoba niecierpliwa wiele napisów czytam od prawej do lewej, ale nie wiem czy jednak jakiś UX nie powinien zwrócić uwagi na to, że tak to można na szybko odebrać ;-)

Inna sprawa, po co poszedłem na Patronite.
Mój ulubiony (i jedyny polski kanał, który oglądam) na YouTube ma coraz mniej filmów, a jak są to nie takie jak kiedyś (niby lepsze technicznie, ale zwykle mniej interesujące) i zastanawiam się czy im nie zabrać wsparcia...
Powinien być ficzer "probation" ;-)


Podobne postybeta
Taki mały sekret, czyli jak to czasem lubie się pobowaić user experience ;-)
Metryka do mierzenia jak interesujący są ludzie ;-)
Netflix w służbie nauki - nauki języka ;-)
Anioł Ciemności - polskie DVD :-)
Smutno mi się zrobiło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz