sobota, grudnia 09, 2017

Metryka do mierzenia jak interesujący są ludzie ;-)

Nowa (przynajmniej dla mnie ;-)) metryka do pomiaru ludzi mi się dziś pojawiła.
Jak często ktoś powoduje, że zmieniam zdanie, albo podaje mi argumenty których nie znam, a które pozwalają mi choć przez chwilę popatrzeć na problem z innej strony?

Tak sobie to przyłożyłem do kilku osób i chyba zaczynam widzieć common pattern u osób, które mi się wydają interesujące.

Zaczynam też rozumieć, że sam dla niektórych taki jestem, a dla innych nie. Oraz to, że czasem znajomość zaczyna się od takiego układu, ale później to gdzieś znika i jest takie utrzymywanie jej z grzeczności, czy przyzwyczajenia ale bez tego co ją na początku napędziło.

De facto stwierdzam, że ja szanuję właśnie takich ludzi.

Mam nawet chyba lepsze uogólnienie, ci ludzie muszą wykazać głębię myślenia o swoich poglądach.

Wiara w to, że się ma rację i opieranie się na tym to trochę za mało.

[Dodane po chwili, choć krótkiej ;-)]
W skrócie interesujący ludzie to ci, którzy sprawiają że myślę o różnych ideach, a nie tylko o nich ;-)


Podobne postybeta
6:22 czyli środek nocy
Wybory
Noszenie maski od strony teorii gier ;-)
Moja własna akcja w Google Home ;-)
"Semisubiektywna" klasyfikacja dokumentów ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz