piątek, października 21, 2011

Przymiarki do nowego Bloggeroida

Na razie popełniłem coś takiego:


Nie jest to może szczyt piękna ;-) ale zaczyna iść w dobrym kierunku.
Choć wydaje mi się, że wcześniejsza koncepcja z guziczkami z prostym > i X zamiast ikon była ładniejsza.

Po co zmiany? Bo 2 duże guziki na dole ekranu to marnowanie miejsca, szczególnie po tym gdy zmieniłem aplikacje tak, że urządzenia będą się starały wyświetlać wszystkie elementy interfejsu... na tablecie to jest nawet fajne, na telefonie nie do końca.
Chociaż tak patrzę na to i myślę, że guziczki musiałyby być ciut mniejsze (mam nawet taką wersję, przed chwilą zrobiłem ;-)). Trzeba będzie poeksperymentować, może np. inne tło dla guzików?

Dalej chciałbym wyrzucić gdzie się da prompty czy dialogi i wrzucić na główny ekran dodawanie lokalizacji, ale tu może być problem ;-) Bo nawet jak sobie coś ekstra wymyślę to mam problemy ze zrealizowaniem bo nie mówię w XMLu ;-)


Podobne postybeta
Wojna promptów ;-)
Wündermind
Maniacki pomysł na inteligentny dialer ;-)
Buzz Troll Remover v0.3 - potęga guzików
TimeToRead 0.0.2 - nowy tag i poprawki ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz