niedziela, stycznia 02, 2011

Zegarek z instrukcją ;-)

Pierwszy post w tym roku ;-) ale pisany już 2 stycznia 2011 roku i nie mający nic wspólnego z nowym rokiem ;-)

Mam od prawie 4 lat zegarek, nawet fajny, Casio ProTrek PRG 70 czy jakoś tak.
Wygląda tak:



Ma trochę funkcji, a jedną z nich, taką nawet niezbyt niezwykłą bo dość częstą w zegarkach elektronicznych ;-), jest możliwość ustawiania alarmów.

Kilka dni temu w jakiś sposób włączyłem sobie alarm na godzinę 0:00, co jakoś szczególnie mi nie przeszkadza, bo zwykle o tej porze nie śpię, ale głupio tak mieć alarm, którego się nie używa.
Próbowałem go wyłączyć i nie umiałem.

Spędziłem nad tym kilka minut, może nawet 10 i nic.

Sukces odniosłem dopiero po tym jak w sieci poszukałem instrukcji do zegarka i wyłączyłem drania ;-)
Proste się to okazało, ale jednak to jest coś ;-) musieć zajrzeć do instrukcji obsługi by móc użyć zegarka ;p


Podobne postybeta
Moto 360 i Android Wear po paru godzinach używania....
Wielosystemowość ;-)
Złe wieści pogodowe
Nie mylcie priorytetów - czyli wybór netbooka :-)
"3 minuty", "9 minut" - WFH zmieniło moje podejście do zegarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz