środa, stycznia 19, 2011

Próżny trud - analiza źródeł LanguageTool nie pomoże OOo2GD na Mac OS X :-(

Była dziś nadzieja, że OOo2GD zacznie znów normalnie wyglądać na Mac OS X.
Bo okazało się, że inne rozszerzenie do OO.org, też pisane w Java'ie czyli LanguageTool wygląda ładnie (w większości) i większość okienek mu się nie rozjeżdża.
Rozjeżdża im się tylko okienko konfiguracji i miałem nadzieję, że to pomoże mi w zrozumieniu źródeł problemu.

Nie do końca ;-) albo bardziej, nie tak jak się spodziewałem pomogło.

W LanguageTool dobrze wyglądają okienka, które są natywne dla OO.org, lub są tworzone w "natywny sposób". Jedynym ich całkowicie Java'owym okienkiem jest okno konfiguracji i ono też wygląda źle.

Bardzo niefajnie.
Już miałem nadzieję.

Wydaje się, że jednak problem tkwi w Mac OS X.
Przy okazji umarła też moja koncepcja, że to wina 32 bitów. Bo aplikacje testowe odpalone z 32 bitowej Java'y na najnowszym Snow Leopard wyglądają dobrze.

Teraz będzie chyba trzeba próbować jakichś szaleństw w stylu ustawiania rozmiaru okienka na sztywno dla Mac OS X, albo czegoś podobnego.


Podobne postybeta
OpenOffice.org2GoogleDocs na Apple - pierwsze podejście ;-)
Mac OS X ma u mnie krechę
ePubGenerator v0.0.3 - tytuł, obrazki i inne takie
Taki lekko oszukany się czuję...
Paradoks Java'y - domyślny poziom widoczności jest stosowany najrzadziej ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz