poniedziałek, stycznia 28, 2008

OpenOffice.org2GoogleDocs 0.8 :-)

Ponieważ już zrobiłem SCJP to miałem trochę wolnego czasu i dokodowałem do końca nowe ficzery dla mojego rozszerzenia.
W wersji 0.8 mamy:
  • Nowy sposób pobierania dokumentów z Google Docs nie bazujący na domyślnej przeglądarce, a zwyczajnym zhackowaniu Google Docs API ;-) - autor downloadowania to Stefan Kolarov, który dołączył do projektu
  • Tłumaczenia na polski, niemiecki i bułgarski. Autorami są: polski - ja ;-), niemieckiego - Pascal Herbert, bułgarskiego - Stefan Kolarov

    Wersja 0.8 do pobrania ze strony rozszerzeń do OpenOffice.org


    Podobne postybeta
    Google Translate po polsku!!!! :-)
    OpenOffice.org2GoogleDocs 1.0.1
    Trauma prasowa ;-)
    OpenOffice.org2GoogleDocs 0.9.1
    Smok...
  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz