czwartek, maja 14, 2009

Facebook vs. Ja, tym razem 1:0 dla Facebooka ;-)

Znalazłem dziś błąd w Facebooku. Sęk w tym, że znalazłem go w taki sposób, że skasowałem sobie swoje konto ;-)

Wyglądało to tak:
dostałem zaproszenie do założenia konta na Facebooku na adres e-mail, którego nie używałem w Facebooku. Facebook nie pozwolił mi wykorzystać tego zaproszenia z istniejącym kontem. Stworzyłem więc nowe z adresem na które przyszło zaproszenie licząc, że podobnie jak w LinkedIn konta się zmerge'ują... W tym celu po stworzeniu nowego konta dodałem adres e-mail starego konta do listy adresów e-mail.
Konta nie wykazywały ochoty do merge'a, dlatego poprosiłem osobę od której dostałem zaproszenie o zaproszenie mojego "głównego" konta, a sam postanowiłem to nowe skasować. Wcześniej jednak skasowałem mu e-mail, którego używałem w starym koncie....... I w tym momencie moje oryginalne konto połączone z tym adresem też zostało skasowane :-)

Zaprawdę dziwne są ścieżki kodu.


Podobne postybeta
Gdy Kindle zachoruje, część 2 - Następca...
Projekty ;-)
Skasuj konto w Facebooku - oni zdecydowanie za dużo o Tobie wiedzą.
Rule w Outlook = ZUO
Programowanie na Androida trudne ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz