poniedziałek, stycznia 12, 2009

Brat ramzesa [żeby nie pisać kryzys... ups napisałem]

Jakaś symetria jest w tym filmie widoczna ;-)


Wychodzi na to, że ze znajomością Java'y coś jeszcze można osiągnąć.

A co do mojej ankiety to wypowiedziało się całe 13 osób [niewiele ;-)] i średnia prognoza trwania brata Ramzesa ;-) wynosi 13.86 miesiąca [czyli 14 miesięcy, od teraz do marca 2009], a odchylenie standardowe prognoz to 5.81 miesiąca.
Nie podzielę się tutaj resztą wyliczeń bo w poprzednim poście nikt mi nawet nie wytknął, że głupoty piszę bo co jak co ale nie mogłem tam użyć stwierdzenia poziom ufności z wartościami które tam podałem ;-)

Dla porównania tych 13 głosów niech posłuży ankieta z pytaniem do czego używa się OOo2GD gdzie do teraz wypowiedziały się 92 osoby [widziało ją około 3500-4000 osób, samo rozszerzenie w tym czasie pobrano prawie 6000 razy ;-)]

Podobne postybeta
Ile potrwa kryzys? Pierwsze szacunki.
Zgadujemy wyniki wyborów ;-)
Marsjanin
Lewoskrętny Pionier? ;-)
OOo2GD w liczbach ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz