środa, czerwca 29, 2011

1 plus braku tramwaju ;-)

Jest jeden plus tego, że mi tramwaj zawiesili na czas wakacji ;-)
Pora o której wstanę nie jest już tak istotna jak to bywało ;-)

Normalnie musiałem celować tak by po pozbieraniu się i przywróceniu chociaż częściowego stanu użytkowania mojej osoby zdążyć na tramwaj. A, że ten kursował z interwałem 40-50 minut to trzeba było mieć pewien zapas. Dodatkowo pewne kursy odpadały bo nie miały komplementarnych kursów po 8 godzinach 20-30 minutach (czytaj takich, które pozwalałyby mi przebywać w pracy 8 godzin, a nie dłużej).

A teraz?

Teraz gdy niosą mnie moje nogi do i z pracy problemu nie ma. Wstanę 10 minut wcześniej? Nie ma problemu wyjdę po prostu wcześniej, wstanę 20 minut później? Jedyny problem jest taki, że później z pracy wyjdę.

Problem był tylko wczoraj bo z racji deploymentu, który prowadziłem wypadało bym był w pracy o 10 ;-) [dlatego skusiłem się wczoraj na tramwaj innej linii, który mi drogę skraca, i żałuję bo był straszny tłok]


Podobne postybeta
On-call i sąsiedzi którzy robią remont się nie łączą zbyt dobrze :-)
Kiedy polecimy na Marsa?
Jak zajrzeć w przeszłość? ;-)
Zlikwidowali mi tramwaj :-(
Wiedza magiczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz