sobota, maja 18, 2024

Podróże ;-)

Mój wyjazd jeszcze nie dobiegł końca ;-) ale już mam wnioski ;-)

  • Rammstein
    • Firezone jest warta ceny i szukania biletu (i cieszę się, że Dublinie też mam Firezone :-))
    • Po supporcie następuje planowe "15 minut przerwy", które może trwać i 45 minut ;-) najprościej poznać, że się zaraz zacznie spoglądając co jakiś czas na panów kamerzystów którzy są przy 2 z wież opóźniających
    • Nie warto robić filmów czy zdjęć, tzn. fajne są, ale tylko można się rozproszyć i zgubić ciekawy kawałek
    • zatyczki do uszu są dobre... ale takie koncertowe wydają się inaczej tłumić w zależności od kierunku w którym mamy ucho więc jest dziwnie... np. w Puppe jest tak, że najpierw jest wolno i spokojnie i dopiero jak Till zaczyna śpiewać o urywaniu głowy lalce ;-) to jest ostro, normalnie to robi wielkie wrażenie, ale z zatyczkami nie ma tego efektu
    • warto przyjść wcześniej bo wtedy można mieć lepsze miejsce - jako, że ja jestem typ samotnika to żeby nie umrzeć z nudów czytałem sobie książkę w Kindle na telefonie ;-)
  • Plecak
    • kupiłem sobie takie składane plecaki i jeden z nich - Ultralight Stuff Pack, jest po prostu świetny. Normalnie ma rozmiary pięści, ale jak się go rozwinie to mamy normalny 20 litrowy plecak i to jeszcze z kieszeniami na butelki :-)
  • Bilety
    • w Pradze można kupić bilet przez SMS... ale mnie to nie zadziałało, ale zadziałało przez apkę -  PID Litacka i wszystko było super (dało się płacić Apple Pay)
    • w Berlinie BVG Tickets (nie zadziałało płacenie Apple Pay, ale PayPal zadziałał)
  • Selfie
    • selfie są fajnym sposobem na zrobienie "filmiku" z podróży ;-) Google Photos umie zrobić z nich animację, a później wystarczy ją tylko przyspieszyć ;-)



   




Podobne postybeta
Rammstein :-)
W Wenecji ;-)
PKO BP ssie
Heurystyka dostępności a strach przed imigrantami
Klawiatura i skróty, czemu wszyscy robią je "ciut" inaczej? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz