środa, grudnia 07, 2016

Pixel C - dobry

Jakiś czas temu zamieniłem leciwego już Nexusa 10 na Pixel C.
Trochę się tej zmiany obawiałem, zastanawiałem się czy może nie pójść w Nexusa 9.
Jednak wybrałem Pixela C i nie żałuję.

Co prawda świat wydaje się mówić, że tablety to przeżytek i teraz wszędzie zastępują je duże telefony, to ja jednak jako posiadacz dużego telefonu nadal lubię mieć tablet.
Łatwiej mi się na tablecie czyta i pisze. Do tego fajnie się gra...

A to nadal jest moja ulubiona gra na tablecie:

Na XBOX One też mam jej wersje, ale nie ma trybu ciągłej gry i nie jest tak fajna.

Pocket na dużym tablecie wymiata:


Do tego mój Pixel ma 64 GB pojemności... Co znaczy, że w razie czego mogę sobie nań zapisać kilka filmów i obejrzeć w podróży ;-)

Stąd jakby ktoś jednak rozważał kupno tablet 10 celowego z Androidem to polecam Pixel C ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Chorować to trzeba umieć ;-)
OS X, ładny cholernik jest.... ale nie idealny ;-)
Nexus 7 wymiata
Nexus 7 sprzedaje się jak świeże bułeczki :-)
Weekend i będzie krótki tydzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz