wtorek, marca 22, 2011

Nexus S zawstydził mydelniczkę ;-)

Albo Samsung zawstydził Huawei ;-)

Mam sobie ja modem Huawei E220, którego używam do Blueconnecta i telefon Nexus S, którego używam jako telefonu ;-)

Sprawdziłem i Nexus S sprawdza się lepiej jako modem od dedykowanego do tego Huawei ;-)
Ma np. większą prędkość transmisji :-) Co można zrozumieć, w końcu modem który mam nie ma najnowszego oprogramowania i ma transfer maksymalny 3.6 Mbps, a Nexus S ma chyba na dzień dobry 7.2 Mbps.

Mydelniczka (aka E220) się na mnie też co jakiś czas obraża i nie chce współpracować, trzeba wtedy stosować różne techniki by przekonać ją do współpracy, często konieczny jest restart Windowsa.... Nexus też się czasem potrafi nawet zresetować, ale jakby mniej upierdliwy jest ;-) Bo nawet jak się zresetuje to na tyle szybko zaczyna działać, że jest i tak szybszy od restartu Windowsa.

Nexus S jest też lepszy w "łapaniu sygnału". Mydelniczka u mnie w domu w Wodzisławiu, u rodziny w Częstochowie czy w Rybniku u mechanika stroi różne fochy i trzeba ją przesuwać tak by miała jak najlepsze szanse odebrania sygnału. Nexus S nie grymasi i je wszystko ;-)

Jedna przewaga mydelniczki jest taka, że na mydelniczkę, a dokładniej kartę SIM która jest w jej środku mam kontrakt na 10 GB, a na Nexusa tylko na 5 GB :-(


Podobne postybeta
Czego Apple może się nauczyć od Google?
2 kolejne rzeczy ;-)
5G do mnie nie trafia
YouWave
Taki lekko oszukany się czuję...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz