piątek, sierpnia 04, 2006

Korelacje

Zauważyłem dziś dziwną korelacje w adresach odwiedzaczy, dość często widuje parę internetdsl i neostrada, raz to IDSL jest pierwszy innym razem neostrada, ale zwykle są koło siebie. Ciekawe.Co do korelacji to dziś mi się też nazwy ulic skorelowały ;-) Jadąc do pracy zauważyłem co najmniej 2 razy ulice Spacerową, a możliwe nawet że 3 razy, co ważne każda z tych ulic to inna ulica w innym mieście :-) To też ciekawe :-)Dziś po rozmowie na GG z kolegą wpadłem na pomysł użycia Google Spreadsheets jako aplikacji do zarządzania zadaniami :-)Wystarczy zrobić arkusz w którym wpisujemy zadania, ich status i to co nas interesuje, później współdzielimy ten arkusz z samymi sobą przez co mamy linkę która z dowolnego komputera na świecie możemy się dostać do tej listy zadań :-)Myślę, że mój mały programik do integrowania GMAIL i Google Calendar wyposażę w dodatkową zakładkę, która pozwoli na dodanie tam jeszcze Google Spreadsheets.


Podobne postybeta
Narzędzia
Nexus 10 - no i się skusiłem ;-)
Gdzie jest Nawiedzony Dom z książek Chmielewski? ;-)
Google Spreadsheest :-)
Różne rodzaje turystyki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz