piątek, sierpnia 25, 2006

Biedny Pluton

Obudził się jako planeta, a spać pójdzie jako planeta karłowata....A szkoda, bo gdyby Pluton nadal był uważany za planetę to takowymi stałyby się również Xena i Buffy ;-)Mamy teraz więc tylko 8 znanych planet w Układzie Słonecznym, są to w kolejności odległości od Słońca - Merkury, Wenus, Ziemia, Mars, Jowisz, Saturn, Uran, Neptun.... Jakoś tak tego Plutona na końcu brakuje ;-)Gdy Pluton przestawał być planetą ja testowałem nowe biuro firmy ;-) Miałem pół piętra tylko dla siebie. Ciekawe doświadczenie ;-)Wracając z pracy próbowałem też rozpocząć przygodę z wardriving'iem ;-)Jednak na razie mój PocketPC jakoś nie chciał współpracować ;-)


Podobne postybeta
Biedny Pluton 2
Już prawie, prawie i będziemy na Plutonie ;-)
"Chiba widziałem Księżyc" ;-)
Saturn :-)
Zmusiłem Asus MyPal A636N do pracy z WiFiFoFum :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz