czwartek, maja 07, 2020

"Aplikacyjka" ;-)

W pracy kilka razy dziennie kopiuję kilka kawałków URLa, i później je "formatuje" wrzucając w konsoli AWSa.
I już mnie to nudzi ;-)
Zapragnąłem "narzędzia" które będzie to robiło za mnie. 
Najlepiej jakby to było coś gotowego, co można przekształcić.
Ale tak poszukałem i nie znalazłem niczego prostego, czego bym się nie musiał uczyć.

Więc napisałem sobie aplikacyjkę w JavaScript'cie z użyciem Electrona.

Działa tak, że siedzi w zasobniku systemowym jak na nią kliknę to bierze zawartość schowka i konwertuje ją na taką jaką bym chciał.

Aplikacyjka ma 33 linie JavaScriptu. I waży 121 MB ;p
Takie są uroki ciągnięcia za sobą całego Chrome'a ;-)



Podobne postybeta
Electron + Airly = wskaźnik jakości powietrza w pasku ;-)
Google Docs i Zoho niszczą wzory
Tłumaczenie stron nie jest dobrym pomysłem ;-)
Androidujemy sobie ;-) ale tak niemrawo
Hacky tool ;-) - workflow do Alfreda, który pozwala wykonywać różne konwersje na zawartości schowka ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz