Na początku nie chciało działać, ale krótkie śledztwo wykazało, że wina była po mojej stronie. W chwili obecnej IE9 nie pozwala na używanie elementu Canvas w momencie gdy przechodzi do Quirks mode [myślę, że docelowo to poprawią], a ponieważ mój testowy plik HTML nie miał poprawnych nagłówków to IE9 zakładał, że powinien właśnie przejść do trybu Quirks.
Efekty działania można zobaczyć na poniższym filmie.
Jak widać na filmiku, jedna klatka zajmuje około 80-90 ms, dla porównania w Chrome na tym samym komputerze potrzeba od 8 do 12 ms, a na Firefoksie od 32-52 ms [tutaj widać, że Firefoks dość niestabilny jest w wydajności "dawanej" JavaScript'owi]. Te czasy są dla "pełnych" klatek, nie tych gdy twarz się obraca tyłem :-)Ciekawe jest to, że jak się przyjrzeć tym klatką gdy twarz jest niewidoczna [bo wektory normalne trójkątów są skierowane "do monitora"] to w IE9 zajmuje taka klatka koło 20-30 ms, czyli 2-3 razy więcej niż "pełna" klatka w Chrome ;-)Tak w ramach informacji, większość czasu jest spędzana w samym rysowaniu, nie w obliczeniach.
Tutaj ramka z animacją by można było po raz wtóry pobawić się swoją przeglądarką :-) [Opera się obraziła i nadal nie działa]
Podobne postybeta
Cieniowanie Gourauda w JavaScript part 2 - przyśpieszamy :-)
Cieniowanie Gourauda w JavaScript :-)
Strategiczny wybór miejsca w tramwaju - poradnik ;-)
Gouraud = Pseudo Phong :-)
Nie tylko IE6 powinno pójść do piachu, każdy Internet Explorer powinien!!!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz