środa, sierpnia 16, 2006

Przesadyzm ;-)


Over hill, over dale,

Thorough bush, thorough brier,

Over park, over pale,

Thorough flood, thorough fire.

I do wander everywhere

Swifter than the moon's sphere.

And I serve the fairy queen

To dew her orbs upon the green.

The cowslips tall her pensioners be.

In their gold coats spots you see.

Those be rubies, fairy favors.

In those freckles live their savors.

I must go seek some dewdrops here

And hang a pearl in every cowslip's ear.


To cytat z drugiego aktu A Midsummer Night's Dream (czyli ze Snu Nocy Letniej).

Skąd on tutaj?

Po prostu mój dzisiejszy sposób na odstresowywanie się to słuchanie muzyki z A Midsummer Night's Dream, i tak mi się jakoś rzuciło na uszy ;-)

A co mnie tak zestresowało? ;-)

12 godzin w pracy, z czego 10 na spotkaniu w sprawie harmonogramu. Te 12 godzin dały mi 14 godzin między wyjściem z domu do pracy, a powrotem z tejże ;-)
Lekki przesadyzm takie spotkania ;-)

Za to rano dostałem dwa maile :-) i dowiedziałem się, że mój nowy PocketPC został wysłany, jest więc szansa, że jutro już go dostane :-)


Podobne postybeta
Lekki przesadyzm ;-)
Chumbawamba "Charlie" - wypijmy za Darwina :-)
Dream job? ;-)
Automatyczne tłumaczenie 2 - Translatica vs. Google Translate ;-)
Taki trochę niezwykły lot Queen of the Skies.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz