czwartek, czerwca 13, 2024

To działa!!! Wykryło mi dostępność Samertajm :-)

Od jakiegoś czasu (tak naprawdę od lutego ;-)) czekam na dostępną do pobrania wersję Samertajm, ostatniego (w sensie najnowszego) programu Abelarda Gizy.

Zapisałem się na listę z updatami, ale że nie ufam to zrobiłem sobie też swoje skrypty ;-)

Działają w domu i przed chwilą zobaczyłem coś takiego na moim iPhone'ie (OK, naprawdę to na iPadzie jak coś próbowałem rysować (spróbuj narysować propozycję możliwej ewolucji JSON schema'y ;-)):


Wlazłem na https://samertajm.pl/ i jest :-) tzn. będzie 19 czerwca :-)

I proszę, mój własny alert był szybszy niż czekanie na jakieś listy dystrybucyjne ;-)

Tak samo monitoruję kolejne książki S. H. Jucha i czekam tak samo (+ jeszcze używanie LLMa do czytania strony ;-)) na 5 książkę z Bobiverse :-)



Podobne postybeta
PayPal - rozczarowuje
Eventy na żywo nie zawsze są bardziej wow niż w TV ;-)
Jakie by tu zadanie zrobić? ;-)
Polowanie na Nexus 4 - wersja automagiczna ;-)
Luźne spostrzeżenia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz