sobota, maja 25, 2024

Nie lubię Lufthansy

Jak latałem do i z USA to szybko odkryłem, że co jak co, ale nie chcę latać Lufthansą.

Jeśli ekipa w Lufie potrafiła być 30-40 lat i bardzo apatyczna to w United mogli mieć 60+, ale byli tacy milsi i zabawniejsi.

Stąd w końcu latałem KLMem, przez Amsterdam.

Dziś dostałem potwierdzenie tego, że nie ufam Lufie ;-)

O 9:35 miałem lecieć z Krakowa do Monachium i później z Monachium do Wenecji, gdzie miałem być 11:50....

Tak trochę przed 3 w nocy przyszły e-maile i SMSy, że mój lot z Krakowa nie poleci, że jest cancelled i przez to mi robią rebook na 16:35 KRK->MUC i później 18:30 MUC-VCE.

Oczywiście ten z Krakowa był spóźniony, tzn. spóźnienie to mu się już zaczęło w Monachium ;-) i w końcu z Krakowa miał niby wylot 16:50... a wystartował tak 17:10.....

No i nie zdążyłem na ten z Monachium do Wenecji... i mi zrobili rebook na kolejny dzień i dali jakiś crapy hotel Moxy.

Mój host z AirBnb milczy....

Żeby było zabawniej, mój samolot wylądował tak, że jakaś 18:20 wyszedłem z samolotu, a ten z Monachium wyleciał 18:46....

Kiedyś im bardziej zależało, gdy wracałem z Nowego Jorku to nas specjalnie autobusem przewieźli, a tutaj po prostu rebook i tyle...

Czyli wyprawa która miała trwać 3.5 godziny zeżre mi 24h.

Jeden plus, mam ze sobą zasilacze ;-) bo oczywiście mój bagaż został na lotnisku...



Podobne postybeta
Zcancelowali mi samolota....
Co się dzieje gdy mój pierwszy samolot się spóźnia i mam mało czasu na przesiadkę?
Autobus ze skrzydłami...
[*] najbardziej pusty imotek
A może by tak Projekt Yes!? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz