poniedziałek, czerwca 09, 2008

Kupić albo nie kupić - oto jest pytanie

Pisałem tutaj kiedyś o tym, że chcę ASUS'a EEE 700.Minęło trochę czasu, a ASUS Polska nie wprowadził go jeszcze do oferty :-(Jednak w tym czasie pojawił się ASUS EEE 900....I chcę go jeszcze bardziej....Ale coś mnie powstrzymuje i nie umiem się zdecydować :-)Jakieś rady? :-)


Podobne postybeta
Door-to-door - niezły spryciarz to musiał stworzyć
Blue-Ray, DVD i takie tam
EEE zdobywa Kraków ;-)
Asus EEE 900 - Tips & Tricks ;-)
Asus EEE 900 głupieje ;-)

3 komentarze:

  1. Zdecydowanie kup wersję z Linuxem.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie patrzyłem co ma w środku, ale z zewnątrz wygląda jakby był raczej dla kobiety...
    :)

    pozdrawiam

    AMP

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest unisex ;-) z wymiarami jak zeszyt nadaje się dla każdego ;-)
    Ja na razie jestem jednak zdecydowany na wersję z WinXP, choć gardzę sobą z tego powodu ;-)

    OdpowiedzUsuń