poniedziałek, grudnia 03, 2007

Anioł Ciemności - polskie DVD :-)

Pisałem tu jakiś czas temu o planach wydania DVD z 1 sezonem Buffy.
Niestety premiera się przesuwała... i przesuwała... i przesuwała [dość powiedzieć, ze 2 razy zamawiałem ją w Merlinie i 2 razy musieli skasować zamówienie :-(]
Nadzieja już gasła, aż tu w piątek na grupie dyskusyjnej buffy-pl niejaki Phonik ogłosił, że w Saturnie od 30 listopada dostępna będzie Buffy i Anioł Ciemności :-)
Niesiony na skrzydłach nadziej udałem się dziś do Saturna w Galerii Krakowskiej i mam :-) Mam Anioła Ciemności :-)



Buffy niestety nie było, ale jest szansa że pojawi się na dniach :-)

Garść informacji o AtS:
Cena: 139 złotych
5 płyt DVD
region 2
wydaje się, ze brak jakichkolwiek dodatków
polski lektor i polskie napisy, do tego oczywiście oryginalna ścieżka angielska [jako bonus węgierski dubbing ;-)]
22 odcinki


Podobne postybeta
Terminator
Kraków - miasto dla Pogromcy ;-)
Mistrzowie political fiction
7 sezonów Buffy na DVD
3 sezon Buffy w Polsce ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz