piątek, marca 10, 2023

Hmm... znów się bawię ChatGPT i rysujemy obrazek ;-) a później piszemy kod z obrazka ;-)

 Mam pustkę w głowie co dziś napisać ;-)

Więc próbowałem użyć ChatGPT, najpierw próbowałem z nim rysować domek. Da się rysować :-) wystarczy poprosić by użył SVG i generuje kod :-)

Coś takiego w końcu "narysował" ;-)

Później prosiłem by mi pomógł wymyślić temat do bloga, ale żaden z pomysłów mi się nie podobał...

Btw rysunków, kiedyś mi się nawet udało ChatGPT przekonać do zamiany jakiegoś programu w Pythonie w coś na kształt flow chartu, ale nie powiem żeby to było najlepsze.

Btw. ciekawe czy jakby zrobić maszynę stanów to by napisał program ;-)

(jakieś 15 minut temu....) coś zrobił ;-)

Dostał taki prompt:


I wygenerował taki kod:

def read_input():
return input()

def add_autocomplete():
# kod do dodawania autocomplete

def send_query():
# kod do wysyłania zapytania o autocomplete

def display_autocomplete():
# kod do wyświetlania autocomplete

state = "start"

while True:
if state == "start":
print("Enter input:")
state = "czytaj znak"
elif state == "czytaj znak":
znak = read_input()
if len(znak) > 0:
state = "czy więcej niż 3" if len(znak) > 3 else "czytaj znak"
else:
continue
elif state == "czy więcej niż 3":
if len(znak) < 3:
state = "czytaj znak"
else:
add_autocomplete()
state = "czytaj znaki i dodawaj autocomplete"
elif state == "czytaj znaki i dodawaj autocomplete":
znak = read_input()
if len(znak) > 0:
send_query()
state = "wyślij zapytanie o autocomplete"
else:
continue
elif state == "wyślij zapytanie o autocomplete":
znak = read_input()
display_autocomplete()
state = "czytaj znaki i wyświetlaj autocomplete"
elif state == "czytaj znaki i wyświetlaj autocomplete":
znak = read_input()
if len(znak) > 0:
if znak == "\x1b[A": # strzałka w górę
# kod do podkreślenia poprzedniego elementu w autocomplete
continue
elif znak == "\x1b[B": # strzałka w dół
# kod do podkreślenia kolejnego elementu w autocomplete
continue
elif znak == "\r": # Enter
# kod do wypełnienia pola tekstowego tekstem z autocomplete
state = "czytaj znaki i dodawaj autocomplete"
elif znak == "\x1b": # Esc
state = "czytaj znak"
else:
continue
else:
continue

Co jest lekko przerażające....
Nie będzie to działać bo trochę pomieszał znaki chyba z całym stringiem, ale jest dużo lepiej niż się spodziewałem.

ChatGPT jest jak sawant ;-) 
I nie wiadomo czego się po nim spodziewać ;-)

Ja go używam nawet do pytania o ficzery platformy z którą teoretycznie pracuję ;-)




Podobne postybeta
Maszyna stanów kontra labirynt ;-)
Kiedy skończyć pracę...
Czasem człowiek musi napisać dekodowanie Base64 w JavaScript ;-)
Dodawaj automagicznie tagi do swoich postów w Pocket :-)
Historia jednego #....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz