poniedziałek, czerwca 24, 2024

Ostatni Rammstein... przynajmniej w 2024 ;-)

To wróciłem z Dublina z koncertu Rammstein ;-)

To był 5 w tym roku i jeśli dobrze liczę 11 w życiu ;-) (Wrocław, Chorzów, Warszawa, Berlin, Chorzów, Chorzów, Praga, Praga, Drezno, Drezno, Dublin), z takich rzeczy w tym roku mam jeszcze koncert Metallica'i i ceremonię otwarcia olimpiady w Paryżu... zastanawiam się jak to będzie wszystko wyglądać na tle Rammstein ;-)
Mój top to jest Rammstein i Cirque du Soleil :-)

Z wyjazdu wrażenia takie:

• Rammstein - super, choć się obaawiłem bo jednak Dublin jest w innej strefie czasowej i zachód słońca był o 21:55 ;-) a koncert zaczął się o 20:00, więc nie było aż takiego wow! przy pirotechnice. Nadal było super :-)
  • Dublin - so, so... to był mój 3 raz w Dublinie, pierwszy raz tam byłem w 2016 przez 3 tygodnie i to było dość ciekawe, później w 2018 roku przez parę dni i tez było ciekawie, teraz byłem de facto 1.5 dnia ;-) bo chociaż poleciałem tam w piątek to Ryanair (albo bardziej szczyt sezonu) opóźnił mój przylot o 2-2.5h, czyli byłem w hotelu koło 22, za 1 liczę sobotę, za pół niedzielę bo jednak byłem na stadionie już koło 17 (nawet w Firezone im się jest wcześniej tym lepsze są miejsca ;-)), a dziś czyli w poniedziałek miałem samolot powrotny o 8:25 ;-) więc po przespaniu 3h wstałem o 5:00... stąd Dublin taki sobie. Wolę wieczoram Warszawę.
  • Steam Deck OLED - super, Doom na tym to super sposób na zabicie czasu jak się czeka na samolot ;-)
Wracałem B737 Max ;-) więc trochę strachu było ;-) bo jednak tak sobie spadały ;-) [chociaż szczerze to nie, nie bałem się :-) bo jak nie przepadam za Ryanair to wydaje mi się, że przez to, że wszystkie ich samoloty to B737 w różnych wariantach to mają świetnie wyszkolone załogi i podejrzewam, że one mogą być lepiej wyszkolone niż wiele załóg "legacy airlines"... no i ogólnie linie z UE czy USA są po prostu wyczulone na bezpieczeństwo i im się nie zdarza to, żeby dopuścić niewyszkolonych pilotów, a mniej więcej to się działo z tymi spadającymi Maxami... inna sprawa, że najwięcej katastrof z wariantów B737 miał B737-200 ;-) bo chyba jest najstarszy ;-)]

Ogólnie teraz mam prawie 2 tygodnie przerwy w podróżach :-)

Podobne postybeta
100 lot :-)
Eventy na żywo nie zawsze są bardziej wow niż w TV ;-)
Rammstein w 2024 roku....
Rammstein :-)
W 2023 będę na Rammstein 2.... wróć 3 razy ;-)