piątek, lutego 02, 2024

Styczniowe książki

Ponieważ zacząłem ten rok w Juracie i mogłem chodzić na spacery ;-) to mogłem też słuchać więcej audiobooków :-)
Ale jednak biografia Kissingera mnie na tyle przygnębiała, że ją porzuciłem ;-)
To samo z jedną czytajną książką.

Przeczytałem w papierze:

  • Silver Ships by Scott Jucha - reread :-)
  • Libre by Scott Jucha - też reread, kolejna część ;-)
  • Meridien by Scott Jucha - kolejna część ;-)
Wysłuchałem:
  • Jingo by Terry Pratchett - pierwsza książka PTerry'ego którą przeczytałem 20+ lat temu po angielsku ;-)
  • Snuff by Terry Pratchett
  • Raising Steam by Terry Pratchett
Nie było wybitnie, ale też nie było źle.
Nie skończyłem Kissingera i próbowałem też czytać Lee Childa pierwszą część Reachera, ale jednak wolę serial.
Co powoduje, że z układów książka serial wolę:
  • Wiedźmin
  • Czysta Krew
  • Reacher
Możliwe, że Expanse też.

Mam wrażenie, że coś jeszcze czytałem, ale nie umiem sobie tego przypomnieć ;-) 




Podobne postybeta
Książki w grudniu ;-)
Sierpień - podsumowanie czytelnicze
Space opera, nie sf :-)
Feeling Good SF :-)
Czytelniczy listopad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz