czwartek, lutego 29, 2024

Książkowy luty

 Nie powiem żebym jakoś szczególnie dużo czytał w lutym ;-)

Elektrycznie przeczytałem tylko:

  • Haraken by Scott Jucha
  • Sol by Scott Jucha
W audiobookach:
  • Make it stick - The Science of Successful Learning by Peter C. Brown, Henry L. Roediger III, Mark A. McDaniel
  • I Will Teach You To Be Rich by Ramit Sethi
Czytam jeszcze kolejną książkę Juchy, czy Espero i słucham The Selfish Gene Dawkinsa ;-)

Make it stick jest fajne, niby nie ma tam nic szczególnie rewolucyjnego, ale np. zmieniłem swój sposób "nauki" zadań koderskich ;-) 
I WIll Teach You To Be Rich znałem i chętnie znów posłuchałem żeby sobie przypomnieć i trochę mnie przestraszyło, że "za dużo" odkładam ;p



Podobne postybeta
Lipcowe książki
Olimpiada
Książkowy wrzesień
Python i wiele rdzeni ;-)
Małe USB jest wielkie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz