wtorek, grudnia 20, 2011

Apetyt rośnie w miarę jedzenia

Choruję na nowego laptopa.
Już sobie wymyśliłem, że ma mieć 16GB RAM i powziąłem niemal decyzję, że jak takiego znajdę za mniej niż 5k to kupię... (Taka uwaga, uważam, że wydawanie więcej niż 3k na laptopa jest przesadą :-))
Wcześniej widziałem tylko takie za 6.5k i też brałem pod uwagę.
Wczoraj znalazłem takiego za 4.2k :-) 16GB RAM, do tego 4 rdzenie.... i zacząłem się zastanawiać, że może warto chwilę poczekać i kupić jak będzie już mieć 8 rdzeni? ;-)
A jeszcze niedawno by mi 8GB RAM i 4 rdzenie wystarczyły ;-)
16GB RAM... jak to ładnie brzmi :-) Teraz mam zajęte 3.67GB RAM, i to jest taka przeciętna ilość, wtedy Windows 7 zaczyna już mieć zadyszkę.... a przy 16GB RAM? Mógłbym mieć odpalonego Eclipse'a, Chrome i VMWare :-) i na wszystko by miejsca starczyło....
Się chyba w nowym roku skuszę ;-)


[Go to original post on Google+]



Podobne postybeta
Power ;-)
RAMu nigdy nie jest za dużo... :-)
Mac OS X ma u mnie krechę
15 razy szybciej :-)
Zgryz laptopowy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz