niedziela, października 10, 2010

Dobre IDE bywa złe ;-)

Dobre IDE bywa złe ;-)

Bo rozleniwia.
W czasach Pascala gdy nie wiedziałem jak podzielą się głosy w wyborach to napisałem sobie program który to symulował [zgodnie z metodą d'Hondta i listą krajową], wychodziło mu to tak sobie, ale działało [najlepiej dla listy krajowej, co zrozumiałe, bo znając łączną liczbę głosów na poszczególne ugrupowania mogłem stosować algorytm podziału bez żadnych modyfikacji].
Teraz nie chce mi się czasem odpalać po to Eclipse'a, a znów dla żadnego innego języka, w stylu Pythona nie znalazłem IDE tak dobrego jak Eclipse :-)

Chociaż może to nie wina IDE, a tego że jednak z wiekiem człowiekowi się ciut mniej chce? ;-)

A najwięcej takich cosiów do sprawdzania różnych rzeczy piszę teraz w JavaScript'cie, i to tym wykonywanym w przeglądarce ;-)


Podobne postybeta
DVDowe pytanie ;-)
1 na 9 głosów
Idziesz grać w ingres, kończysz jako obsługiwant parasola chroniącego kamerę TV ;-)
Statystyki Android Marketu mijają się ciut z prawdą ;-)
Głosowanie korespondencyjne jest tak dziurawe, że aż szkoda gadać - z perspektywy IT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz