środa, maja 30, 2007

Hack Day i zapomniana buła

Dziś zaczął się Hack Day. Potrwa do jutra do 12 ;-)

Pokodowałem sobie trochę, dali koszulkę ;-) Ogólnie fajnie.

Jeden minus - gdy wychodziłem z pracy o 20:30 to byłem na tyle nieprzytomny, że zapomniałem wziąć bułę :-(
Po powrocie poczyniłem wszystkie przygotowania do jedzenia, sięgam do plecaka.... a tu amba :-( Buła została w pracy.... Trzeba się było więc żywić zupkami ;-)

Co do Hack Day'a to moja wtyczka do Firefoksa zaczyna już nawet działać ;-) Choć ikonki jeszcze źle wyglądają ;-)

Samo tworzenie wtyczki do Firefoksa okazuje się być bardzo proste. W wersji 1.5 Firefoksa wprowadzono kilka udogodnień dla developerów, dzięki czemu nie trzeba się męczyć z generowaniem GUIDów [ktoś w końcu odkrył, że nazwa rozszerzenia wzbogacona o domenę producenta jest tak samo unikatowa jak losowy GUID, a może nawet bardziej unikatowa ;-)], dzięki prostej sztuczce możliwa też jest praca na "otwartym sercu" czyli możemy pracować z wtyczką bez ciągłego robienia JARów.
Okazuje się też, że praca z XULem [XUL czytamy jako zool] nie jest taka straszna, język jest dość intuicyjny i do jego opanowania wystarczy znajomość HTMLa i CSSa, do napisania wtyczki przydatny, a może nawet nieodzowny jest też JavaScript ;-)


Podobne postybeta
Plug-in master ;-)
Spisek ClassLoader'ów ;-)
Blog to jednak nie jest dobre źródło notatek ;-)
C# miewa swoje plusy ;-)
Przygotowania do Hack Day'a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz