wtorek, lipca 16, 2024

Przesuwanie space'ów ;-)

Nie do końca wiem o czym ten post, ale jest ;-)

Klawiatura nie jest dla mnie aż tak ważna, jakoś tak wyszło, że przez lata używałem zwykle 2 komputerów lub nawet więcej w tym samym czasie i każdy miał zwykle inną klawiaturę więc z czasem naumiałem się korzystać z różnych klawiatur i przestawian się podświadomie między nimi.

Nawet przepinanie między English International, a English UK mi przychodzi w miarę swobodnie.

Ale jeśli chodzi o skróty klawiszowe to jest gorzej ;-) tutaj mam zdecydowanie silne wymagania na to by wszędzie były takie same.... co mi się zwykle nie udaje ;-)

Ważne są też wirtualne desktopy. W pracowym laptopie właśnie zmieniłem i mam teraz tak:

na 1 Obisidan

na 2 IntelliJ i podobne

na 3 firmowa przeglądarka i WebEx (który jednak zwykle ląduje na 2)

na 4 prywatna przeglądarka

na 5 VPN i Firefox.

Kiedyś Obsidian był na 4, ale przez to prawie zawsze próbował otwierać linki w mojej prywatnej przeglądarce, a powinien w pracowej ;-)
Zbudowałem sobie potwora, czyli model naszego systemu z linkami do repozytoriów, miejsc gdzie są dane, logów, dashboardów i innych takich, a wszystko połączone tak by było widać gdzie idą dane i skąd ;-) (jest kilka pająków, jest...)

Ale po tej zmianie ekranów mam problem, bo na podróżnych Macbooku mam niby 4 spaee'y, ale używam zwykle tylko 2 i 1 ;-) i mam chwilowo lekkie problemy z przełączeniem się, ale to przejdzie, bo jednak to są 2 różne konteksty :-)



Podobne postybeta
"Przefazowana" TV
Paskudne Ł ;-)
Automatyczne tłumaczenie - Automatic translation
Rube Goldberg machine do reminderów ;-)
Biurko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz