niedziela, czerwca 02, 2024

Wylosuj miejsce na mapie i idź tam ;-)

Ja trochę w tej Wenecji już razy byłem i obfotografowałem co widać na heat mapie (z Google Photos) Wenecji ;-)



To znaczy, że czasem kilka razy dziennie idę tą samą drogą... stąd dziś spróbowałem czegoś nowego, wybrałem sobie kawałek Wenecji taki "w środku" na mapie, dałem tam pinezkę i szedłem tam wg mapy.

Chociaż dziwnie i tak mnie ciągnęło do znanych tras. Później poszedłem do Ghetto i do najwęższej uliczki. Ciekawe to było. Teraz spróbuje zabawniej ;-) i spróbuję losowo wybrać miejsca w Wenecji i pójść trasą miedzy nimi ;-)

Samo losowe wybierani emoże być całkiem zabawne...



Podobne postybeta
Comfort zone to zło!
Gierkówka w deszczu...
Gdzie jest Nawiedzony Dom z książek Chmielewski? ;-)
Widzę pewną różnicę ;-)
Dobre pomysły nie rdzewieją ;-) - czyli o tym jak XKCD żartując z Google Latitude przypomina mi co pisałem kilka lat temu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz