wtorek, maja 21, 2024

Reklamy w podcastach

Ciekawą rzecz zauważyłem będąc na mojej wyprawie w poszukiwaniu Rammstein ;-)

Często w Polsce słyszałem w podcastach coś w stylu "wracamy po reklamach" (głównie tych z NPR, a jednego z NPR słucham "Wait Wait... Don't Tell Me!" i nie było żadnych reklam, a w Niemcach były ;-)
Jak rozumiem reklamowali udział w eurowyborach, ale sprechali więc tak zgadywałem ;-)

To było o tyle ciekawe, że podscast po angielsku, a tu nagle reklama po niemiecku ;-)

Podobnie jak słucham Felietonów Olbratowskiego to też czasem mi daje na początku reklamy... i wydają się być zlokalizowane.

Teraz tylko pytanie czy to PocketCast to robi? Czy sieci od podcastów? Bo z tego co zauważyłem, w przypadku tych Olbratowskiego nie ma później już reklamy jak drugi raz słucham.

Więcej pytań niż odpowiedzi, ale i tak ciekawe i dziwne wrażenie jak słuchasz podcastu po angielskiemu i nagle Ci szprechają ;-)

Inna sprawa, że dla NPR chyba Polska nie istnieje bo u nas nikt się nie chce reklamować ;p



Podobne postybeta
Wiosenne porządki elektryczne ;-}
Nowa ba(k)teryjka dla G1 :-)
Co to jest to ciasteczko, czyli czemu web cookies nie są złe ;-)
"Odstawianie" telefonu ;-)
Czyżby Google przygotowywało Google Translate dla języka polskiego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz