czwartek, maja 23, 2024

Projekt Yes part 2 ;-)

Pisałem niedawno o Projekt Yes (miksie filmu i projektu Dress (który jak rozumiem pomieszałem kompletnie)), i stwierdzam, że trzeba go wdrożyć.

Tak mnie do tego przekonuje to jak odpowiedziałem dziś znajomej, która w ramach takiego "chcę a troszkę się boję i mam wątpliwości" napisała powinna gdzieś, w pewne konkretne miejsce jechać. Jak ją znam to byłaby super szczęśliwa więc na wiele sposobów mówiłem jej, że ma jechać ;-) czy pojedzie nie wiem, ale ja byłem na tak ;-)

I podałem jej przykład poniżej ;-)

W 2023 roku byłem pierwszy raz w FireZone na koncercie Rammstein, pamiętam jak na to kupowałem bilet i byłem taki "eeeee... a może będzie za głośno i za dużo ludzi? Może kupić trybuny?" i nawet miałem plan, że przecież dzień wcześniej będę na trybunach to w razie będzie "za strasznie" to wyjdę bo przecież i tak już byłem.....
FireZone była super :-) tak super, że w tym roku już byłem 2 razy i będę jeszcze raz ;-)

Stąd wdrażam, albo próbuję wdrażać Projekt Yes ;-) 
Wdróż i Ty ;-)


Podobne postybeta
Rammstein :-)
Wdrażam CMM ;-)
A może by tak Projekt Yes!? ;-)
Trick w Java'ie ;-) czyli double brace initialization
Podróże ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz