środa, marca 20, 2024

Urodziny ;-)

No i minęły, nie powiem ile mam lat, ale jest ich o 1 więcej ;-)

Na teraz mam 16802.88 dni ;-) [thanks to Keyboard Maestro ;-)]

Zdecydowanie nie służy mi praca gdzie nie mam ludzi, nie zostałem stworzony do pracy zdalnej, ja muszę mieć biuro, szczególnie jak wszystkich mam w dalekiej Finlandii. O! Mam jeszcze stamtąd ciasteczka w kształcie muminków! :-)

Cały dzień knułem co bym sobie mógł kupić w prezencie, niby zawsze jest Macbook nowy na liście, ale jakoś nie umiałem się przekonać. W końcu przed chwilą wpadłem na to by sobie kupić kolejne audiobooki ze świata dysku :-) 
Gdy mi poważny audiobook psuje humor to można posłuchać Terry'ego Pratchett'a i świat staje się lepszy ;-)

Stwierdzam też, że praca jako manaager daje mi nową perspektywę na wiele rzeczy, ale i utwierdza mnie w przekonaniu, że wiele rzeczy się dzieje bo tak jest wygodniej ;-)

Btw. wychodzi na to, że w maju zrobię wielkie koło pociągami ;-)`
Najpierw z Krakowa do Pragi (i 2 x Rammstein ;-)), później z Pragi do Drezna (i znów 2 x Rammstein ;-)), później z Drezna do Berlina i w końcu z Berlina do Krakowa.



Podobne postybeta
Rammstein w 2024 roku....
Pociąg vs samolot - cena
Rammstein w 2024 - przychodzą bilety ;-)
Pociąg pociągowi nierówny ;-)
W 2023 będę na Rammstein 2.... wróć 3 razy ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz