środa, stycznia 24, 2024

Tęsknię za Google+ ;-)

Tak do mnie dotarło, że jak Google+ istniało to oglądanie social media było ciekawe, jakieś fajne strony tam można było znaleźć, ciekawe stwierdzenia.

A teraz? Na Twitterze algorytmy aktywnie działają żeby rozpętać wojnę między plemionami (Elon musiał kazać im przekręcić na maxa pokrętło "negative engagement", czyli specjalista od szczepionek będzie dostawał sam bełkot antyszczepionkowców, a antyszczepionkowcy tylko rzeczy o szczepionkach, wyborca Koalicji 15 października widzi praktycznie tylko polityków PiS, pewnie wyborca PiS tylko tych Koalicji 15 października).

Na Facebooku zaś algorytm nie mogąc mi pokazywać reklam i niewiele wiedząc o mnie poza demografią (bo używam Facebook Container) ciągle pokazuje mi jakieś dowcipy, co jakiś czas próbuje wciskać AIowe grafiki z aktorkami i tyle...

Aż człowiek chciałby mieć tyle samozaparcia by to wszystko skasować ;-)

A są jeszcze Instagram - którego NIE ROZUMIEM, Threads - którego nikt chyba już nie używa i TikTok, ale jednak narzędzia CCP nie będę używał ;-) (ja mam taką schizę, że raz na jakiś czas sprawdzam gdzie lecą połączenia z mojego komputera i jak lecą do Chin czy Rosji/Białorusi to próbuję aktywnie kasować to co może te połączenia robić).

Google+ było fajne... 



Podobne postybeta
Chyba czas na cyfrowy detoks ;-)
Szybszy = lepszy?
Czemu po szczepieniu miejsce gdzie nas szczepiono może boleć?
Jebana ignorancja
3 Home w jednym domu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz