piątek, listopada 17, 2023

Tłumaczenie stron nie jest dobrym pomysłem ;-)

Nie lubię jak strony próbują do mnie pisać po polsku.
Dziś odprawiałem się na lot i w końcu zobaczyłem coś takiego:


I wyobraźcie sobie ten mindfuck który miałem w głowie, czy jak to kliknę to anuluję odprawę, albo ją zakończę?

Nie wiem też skąd ta strona miała pomysł na to by pisać do mnie po polsku.

System mam po angielsku, w przeglądarce mam ustawiony amerykański angielski jako język domyślny, a polski jest niżej na liście...

Sprawdziłem i w mailu jest link, i w linku jest l=PL...

Gdy zmieniłem na EN, ten guzik wygląda tak:

I jak polskie tłumaczenie nie ułatwia to po angielsku też nie jest zbyt jasno i jednak to jest generalny problem z usability ;-) 
Co by szkodziło dać "Finish check-in", a po polskiemu "Zakończ Odprawę"?



Podobne postybeta
WWŚ i wielkie hałdy książek
"Aplikacyjka" ;-)
Blipuś v0.3 czyli Blip na Androidzie :-)
Koronawirus - jak na mnie wpływa
Google Translate po polsku!!!! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz