poniedziałek, września 04, 2017

Epigenetyczne filtrowanie rekruterów ;-)

Dodałem wczoraj do mojego opisu w LinkedIn zdanie proszące rekruterów o użycie słowa "epigenetyczny" [po angielskiemu epigenetics] w razie będą do mnie pisali.
To taki filtr ma być tego czy przeczytali mój opis, a więc czy zwracają się do mnie z bardziej
"ztargetowanym" przekazem.

Zobaczymy jak się sprawdzi. Czy wytnie wszystkie oferty od rekruterów, czy tylko niektóre.

A czemu słowo "epigenetics"? Bo pojawiło się jak na razie tylko w 1 mailu, który dostałem :-)


Podobne postybeta
Epigenetyczne filtrowanie rekruterów pt 2 ;-)
Pierwsza zasada wyboru pracodawcy - rozumieć co robi jego firma ;-)
OOo2GD 1.8.1 - i znów poprawki
OOo2GD 2.1.0 - filtrowanie, sortowanie [dla niektórych ;-)] i bardziej *nixowe nazwy
Extremal recruting ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz