czwartek, grudnia 02, 2010

Nowy coś do pisania - constants list/reference/cokolwiek ;-) albo spis stałych

Od dawna lubię sobie coś policzyć, a to np. ile to jest jouli 1 eV, a to znów ile bym ważył w czymś poruszającym się po orbicie kołowej na wysokości 10 tysięcy km, czy znów to jakiej wielkości powinien być obiekt na powierzchni Księżyca by o było widać z Ziemi.

Brakuje mi jednak czasem pewnych wartości do liczenia czy szacowania.

Dlatego zacząłem sobie wczoraj w nocy taki prosty programik na Androida, który ma być podręcznym spisem ważnych stałych (a może i wzorów).
Na razie jest mało widowiskowy, ale to dlatego, że wpisałem mu tak na szybko tylko kilka stałych by zacząć i móc zdecydować jak mają być wyniki prezentowane.
To co poniżej mi się nie podoba :-)



Ważne jest to, że można wypisywać znaki takie jak π :-) zresztą używając HTMLa ;-)

Nie zdecydowałem jeszcze jak będę przechowywał dane, ale chciałbym móc je trzymać tak by możliwe były wersje językowe labelek bo oznaczenia niech będą takie same dla wszystkich na świecie. To uprości sprawę ;-)

Już jakieś 45 minut nad projektem spędziłem i jakoś nie wygląda jeszcze na skończony ;-)


Podobne postybeta
Kilka prostych wzorów do szacowania :-)
LibreOffice - takie sobie
Czemu po szczepieniu miejsce gdzie nas szczepiono może boleć?
Niczego nie łamie się tak łatwo jak praw fizyki... w filmie ;-)
Czy to już pracoholizm? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz