niedziela, czerwca 11, 2006

Pośpiech, BuffyPedia i Cool and Quiet

Pośpiech się opłacił ;-)

Seminarium wypadło nawet nieźle, szczególnie jeśli wziąć pod uwagę fakt, że powstało razem z przetestowaniem pomysłu w łącznie jakieś 8 godzin ;-)

A o czym było? O wykorzystaniu programowania w logice do wyszukiwania zależności między błędami wykrytymi w testach, a wprowadzonymi zmianami w kodzie.

Dzięki temu stosunkowo szybko można połączyć wykryty błąd ze zmianą w kodzie, która go wprowadziła.

W czwartek odzyskałem też hasła do BuffyPedii dzięki czemu zmieniłem trochę samą BuffyPedie jak i stronę o Sarah Michelle Gellar.

Teraz trwają prace nad rewitalizacją ;-) obu stron, ze znacznym naciskiem na BuffyPedie.

Moje zadanie to odtworzenie chociaż części mechanizmów generujących stronę. Dzięki temu przekonałem się, że kiedyś byłem naprawdę niezły w programowaniu. Piszę kiedyś, bo teraz ni w ząb nie rozumiem jak ten kod działa ;-) Wiem co powinien robić, ale nie mam do końca pomysłu jak to robi ;-) Chociaż jak na razie przyglądałem się tym kilku liniom kodu przez całe 5 czy 10 minut wiec jest jeszcze dla mnie szansa ;-)

Za to niejaka White bombarduje mnie swoimi tekstami i odwala kawał roboty, żebym miał co na stronę włożyć.

Odkryłem też wielką tajemnicę AMD i ich Cool and Quiet ;-) żeby to draństwo zaczęło działać należy zaznaczyć w Windows minimalne zarządzanie energią....

No kto by pomyślał? :-)




Podobne postybeta
Konieczny pośpiech ;-)
Kombatanctwo JavaScript'owe ;-)
BuffyPedia... wzięła i zniknęła ;-)
Deszczowy Niebieski Ząb ;-)
Social media to nie jest świat dla introwertyków/ambiwertyków ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz