poniedziałek, maja 29, 2006

Dzień z frontu ;-)

Z dobrych rzeczy, które mnie się dziś spotkały: Carpe Jugulum :-), Projektowanie obiektowe. Role, odpowiedzialność i współpraca i Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych.
Z niemiłych: kradzież paliwa z baku, kontakt z Delphi ;-) [wiem, wiem, przesadzam ;-)]
Ta kradzież paliwa z baku nastroiła mnie niezbyt przyjaźnie do rodaków i do kraju jako takiego.
W piątek postanowiłem wrócić do programu SETI@Home, teraz realizowanego w ramach BOINC.
Na razie włączyłem do tego mój komputer stacjonarny i firmowego laptopa, niestety mój prywatny laptop ma jakieś "ale" ;-)
BOINC rozgrzewa mu procesor do 97 stopni Celsjusza i wtedy osiągnąwszy temperaturę krytyczną na CPU komputer się wyłącza ;-)
Co prawda "po drodze" czyli przy 92 stopniach powinno zostać użyte chłodzenie pasywne czyli obniżenie prędkości procesora, ale obawiam się, że ta zmiana temperatury zachodzi zbyt szybko ;-) dlatego mój Turion 64 raczej na razie nie policzy nic dla BOINC ;-)
Btw. mojego firmowego laptopa, jest to Acer Aspire 1694WLMi [chyba], Centrino 2.0GHz, 1MB RAM, 80 GB HDD, DVD-R DL, WiFi, Bluetooth, IrDA, FireWire i takie tam. W taki sposób jestem teraz posiadaczem/użytkownikiem 3 laptopów w tym 2 Acerów ;-)


Podobne postybeta
Konferencja
Chromebook vs netbook z Windows 8 ;-) - pierwsze wrażenia
MOCAK nie taki mocny ;-)
Jestem lepszy od UE ;-)
Laptop + PDA = UMPC???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz