piątek, maja 31, 2024

Majowe książki :-)

Był maj i były książki :-)

Ogólnie to taki powtórkowy miesiąc to był ;-)

Przeczytałem:

  • Hunt for Red October by Tom Clancy
  • Wolni Ciut ludzie by Terry Pratchett
  • Kapelusze pełen nieba by Terry Pratchett
  • W północ się odzieje by Terry Pratchett
  • Pasterska Korona by Terry Pratchett

I wszystkie czytałem już któryś raz z kolei ;-)
Książki o Tiffany mi humor poprawiły i były bardzo fajne, co do Clancy'ego to zacząłem czytać później kolejną książkę (technicznie pierwszą czyli Patriot Games, ale jakoś mnie nie porwała).
Teraz czytam Kopernik. Rewolucje Orlińskiego, ale jeszcze mi połowa została (i wiem, że WO ma swój styl, ale Isaacson to to nie jest ;-)) i już czeka kolejna książka Juchy z przedłużenia Silver Ships :-)

Wysłuchałem:
  • Kissinger by Walter Isaacson
  • Sapiens by Yuval Noah Harari
  • Homo Deus by Yuval Noah Harari
  • The Culture Map by Erin Meyer
Kissingera zacząłem słuchać tak pod koniec 2023, ale mnie przygnębiał, nie lubię typa ;-) i dopiero tak w Pradze skończyłem.
Sapiens i Homoe Deus to takie przypomnienie.
The Culture Map próbowałem czytać i mi nie wchodziła, chociaż parę osób mi ją polecało, ale na 2.5x w Google Play jako audiobook zajęła mi dzień ;-)

De facto to te 2 audiobooki czyli Kissinger i The Culture Map to jedyne nowe książki, wszystko inne już czytałem czy słuchałem (Sapiens to jest książka której ubóstwiałem słuchać latając do USA bo bardzo łatwo mi się przy niej usypia ;-) (ogólnie, audibook lub podcast, po angielsku z najmniej 1.8x, człowiek się wsłuchuje i skupia żeby nie zgubić wątku i zasypia ;-))

Czerwiec zacznę z kontynuacją biografii Kopernika i The God Delusion ;-)


Podobne postybeta
Kwietniowe książki
Książki czerwca....
Terroryzm, a sikanie na wycieraczkę....
Książkowy wrzesień
Lipcowe książki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz