poniedziałek, stycznia 01, 2024

Książki w grudniu ;-)

To znów nie był mój miesiąc jeśli chodzi o książki. Zacząłem z prequelem Hunger Games, czyli The Ballad of Songbirds and Snakes. Tak jak pisałem jeszcze w podsumowaniu listopada nie byłem pewien czy to przeczytam i nie przeczytałem. Mam jakąś fazę, że cokolwiek gore czy takiego nie do końca optymistycznego mnie męczy....

Przeczytałem za to:

  • Prawda - Terry Pratchett,
  • Muzyka Duszy - Terry Pratchett,
  • Perilous Choices - Scott Jucha, czyli kolejna część cyklu który zaczęły Silver Ships.
W ogóle tak mnie ciągnie by Silver Ships znów zacząć....
Ciągle też czekam na Bobiverse book 5.... mój detektor nadal nie wydetektował ;-)
W tzw. międzyczasie zacząłem czytać Killing Floor, czyli 1 książkę z cyklu Reacher. Serial na Amazon Prime jest przedni, więc spróbowałem książki i na razie dosć dobrze mi wchodzi.

Były też audiobooki i były to taki audiobooki:
  • The Dictator's Handbook
  • The Accidental Superpower
  • Survival of the Richest
Chociaż szczerze nie jestem do końca pewien tej ostatniej... wiem, że jej słuchałem, ale nie pomnę kiedy ;-)



Podobne postybeta
Czytelniczy listopad
Styczniowe książki
Marsz, książka i resorówki ;-)
Kolejne książki :-)
Urodziny ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz