czwartek, sierpnia 10, 2017

No i mam skilla dla Alexy ;-) [wcześniej już miałem akcję dla Google Home :-)]

Ha! Moja akcja sprawdzająca jakość powietrza przy pomocy Airly działa w Google Assistant i w Aleksie ;-)


Nie wiem która odpowiedź mi się bardziej podoba.
Ale fakt, że pisanie pierwszej akcji dla Google Assitant zabrało mi parę godzin, dla Alexy było to krócej ;-)
Ale głównie przez to, że API.AI wyeksportowało mi część rzeczy dla Alexy ;-)
A endpoint okazał się być prawie identyczny do tego z Google Assistanta :-)

Chociaż faktem jest, że jednak częściej korzystam z Google Home ;-)

Jakby ktoś próbował to one działają tylko na moim koncie ;-)



Podobne postybeta
Jak pogadać z Alexą na telefonie
Moja własna akcja w Google Home ;-)
Google Actions działają już w Google Assitant nie tylko na Google Home, ale i w innych jego inkarnacjach :-)
IT - Jaka kasa w zależności od skilla? ;-)
Podejrzanie szybko....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz