piątek, lutego 01, 2013

Ingress - pole widziane z kosmosu ;-)

Dziś zaszalałem i stworzyłem swoje pierwsze pole "widoczne z kosmosu" ;-)
Zyskałem dzięki niemu 536 Mind Units dla Resistance ;-)


Połączyłem portal (zgłoszony zresztą przeze mnie ;-)) z portalami w Rybniku, szalałem i linków tworzyłem wiele, ale w końcu udało mi się jakieś znaleźć takie by pole stworzyć.
Ktoś kto połączy jeszcze 2 portale w Rybniku dostanie dzięki mojej pracy pole na parę tysięcy MU ;-)

W samym Wodzisławiu zrobiłem też mniejsze, ale za to bardziej "foremne" pole ;-)


A wszystko w czasie krótkiej przerwy, którą sobie zrobiłem w trakcie pracy z domu :-) [uczciwie to odpracowałem].

To pole w Wodzisławiu jest na 64 i 6 MU, ale dzięki niemu zyskałem w końcu 4 level ;-) teraz brakuje mi "tylko" blisko 80 tysięcy punktów i już będę na 5 ;-)

Ingress wciąga ;-)


Podobne postybeta
Ingress - to wciąga ;-)
Ingress i moje portale... ;-)
50 lat minęło...
Idziesz grać w ingres, kończysz jako obsługiwant parasola chroniącego kamerę TV ;-)
GeoTool

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz