niedziela, listopada 04, 2012

So many Kindles..... ;-)

Hmm.... myślałem dziś o kupieniu pewnego e-booka na Amazonie.
W trakcie rozważań zajrzałem do listy urządzeń na które mogę przesłać książkę...


Problem w tym, że nie wszystkie z tych urządzeń kojarzę...
Pierwsze to mój Kindle, trzecie to G1, Kindle Cloud Reader to to i go znam, for PC i for PC 2 to mój poprzedni laptop i obecny.
Z reszty tych Androidowych jedno to mój telefon, drugie to EEE Pad Transformer, a trzecie to Nexus 7, ale jak się z tego zrobiły 4 urządzenia? I które z fizycznych mapuje się na które z tych tutaj? ;-)
Nie mam pojęcia :-)
Chociaż zgaduję, że Android Tablet to EEE Pad Transformer, 2nd Android Tablet to Nexus 7, mój telefon zaś to 3rd Android, ale był 2nd Android'em do czasu factory reset.........
Nie mogliby pisać obok nazwy urządzenia, ale tej fabrycznej? ;-)

A co do książki, to nie wiem jeszcze czy ją kupię ;-)

Co mi się bardzo podoba, nawet książki które sam wrzuciłem do Kindle (lub przez inną księgarnię) synchronizują się między sobą. Czyli zawsze jest się na ostatnio czytanej  książce.
Mogliby jeszcze dać możliwość użycia takich książek w Cloud Readerze :-)


Podobne postybeta
Nie, to brak HDCP 2.2, a nie backdrop nie służy Chromecastowi Ultra ;-)
Tramwaj vs. samochód
Książeczki :-)
Amazon Prime Video na XBOX One w Polsce - how to ;-)
Harry Potter po polsku jako ebook - jak i gdzie użyjesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz