piątek, października 12, 2012

No i chyba wyleczyłem EEE Pad Transformera z mega czkawki

Ta mega czkawka objawiała się w taki sposób, że cały tablet był strasznie wolny i pomagało mu tylko użycie TaskKillera. Do tego w grach 3D bardzo często ekran zaczynał migać i już nie można było grać, do tego do loga leciał błąd z grafiki.
Przyczyny tego problemu szukałem od dawna, ale nigdy nie udało mi się nic z tym zrobić.
Do dziś ;-)
Od dłuższego czasu podejrzewałem Ivone, czyli syntezator mowy od Ivo. Dziś go odinstalowałem i wszelkie problemy zniknęły....
Lekiem jest odinstalowanie Ivony ;-)
Co zresztą nie musi źle świadczyć o Ivonie, w Androidzie 3.x działało dobrze, dopiero w Ice Cream Sandwich zaczęło się coś paskudzić i przyczyną może być to, że np. w trakcie updaty systemu coś się źle mogło zapisać.
Nieważne :-) ważne, że Transformera odzyskałem ;-)

#toBlogger

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
EEE Pad Transformer nadal ma czkawkę...
Nowa ba(k)teryjka dla G1 :-)
Mobosiciel ;-) czyli mobilny donosiciel, pomysł na mega złą aplikację
Kryzys Androida
Drogie Google, gdzie jest mój Nexus 7? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz