niedziela, lipca 25, 2010

Programowanie na Androida trudne ;-)

Jak się tu już chwaliłem wiele razy piszę sobie właśnie aplikację do blogowania z Androida.

Moja aplikacja niewiele potrafi, dlatego zainstalowałem w końcu jedną z najpopularniejszych aplikacji do blogowania z Android Market... i okazało się, że wygląda ładniej i wiele potrafi, ale wywala się np. w momentach zmiany orientacji ekranu :-) sam się na to natknąłem i wiem, że najłatwiej to "naprawić" przy pomocy zapisywania stanu aktywności ;-)

Także pisanie boldem albo kursywą jest tam dużo trudniejsze ;-)

Nie wspominając o tym, że w mojej aplikacji można dodać wiele zdjęć i samemu zdecydować o tym gdzie mają być w tekście :-)

Zaprawdę powiadam wam, że mimo wszystko jest jeszcze miejsce dla developerów na tym rynku ;-)

Aha, jeszcze moja aplikacja liczy sobie tylko około 30KB, a nie 500KB :-)

Jeżeli ktoś chciałby ją obejrzeć i poużywać to proszę bardzo, oto link :-)

A tutaj film pokazujący działanie Bloggeroida [nagrany przy pomocy emulatora]






Podobne postybeta
Zmienne Go ;-)
Facebook vs. Ja, tym razem 1:0 dla Facebooka ;-)
Bloggeroid - spróbujmy to zrobić ładniej ;-)
OOo2GD 1.5.1 Edycja Urodzinowa :-)
Bloggeroid 1.0 :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz