poniedziałek, października 30, 2006

Wycieczka

W ramach moje dzisiejszej wycieczki do Krakowa zrobiłem ponad 100 zdjęć [aparaty cyfrowe RULEZ!!!!], np. to obok ;-)Dla nie zorientowanych to obok to Wawel.Moim łupem poza zdjęciami padły też dziś 2 książki:
  • J2EE Vademecum programisty
  • Perl. Zaawansowane programowanie
Będę co miał czytać będąc w Częstochowie ;-)Wracając do Krakowa, to miasto ciekawe, ale strasznie skomplikowane komunikacyjnie, co prezentuje mapka poniżej, na której widać mój "ślad" z GPS.... swoją szosą jechałem koło Motoroli i zobaczyłem nawet jednego z kolegów z projektu ;-) [Test Leada zresztą :-) - pozdrawiam :-)]
Źle mi tam było? ;-)


Podobne postybeta
Motorola Rulez, czyli Motorola Atrix 4G rządzi :-)
HD
Lokalizowanie zdjęć ;-)
No to w fajnym kraju żyjemy
Problemy pierwszego świata...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz