niedziela, czerwca 30, 2024

Książki czerwca....

Oszukiwałem trochę ;-) bo większość książek wysłuchałem, a nie przeczytałem....

Przeczytałem tylko 2 książki....

  • Kopernik. Rewolucje - Wojciecha Orlińskiego
  • Fatal flaws - S. H. Jucha
Biografia Kopernika była ciekawa, chociaż styl WO mi nie do końca pasował. Ciekawe jest to, że tak mało wiemy o Koperniku.
Fatal flaws to kolejna część 3 cyklu ze świata Sliver Ships... powoli mnie nudzą, przyznam się, ale czytam jak się pojawią ;-)

Reszta poszła w audiobookach:

  • The God Delusion - Dawkins
  • Feet of Clay - Terry Pratchett
  • Going Postal - Terry Pratchett
  • Making Money - Terry Pratchett
  • Good Omens - Terry Pratchett & Neil Gaiman 
  • Slayers: The Buffyverse Story - nie do końca wiem kto to napisał i to nie jest książka, a bardziej słuchowisko (podobno też dostępne jako podcast)
Nowością było to Slayers... zabawne, będzie mi się zawsze już kojarzyć z zamkiem w Dublinie ;-) ale na razie mnie jeszcze nie zachęciło do obejrzenia znów Buffy (tak z 2 lata albo i dłużej już nie oglądałem Buffy i nadal nie tęsknię...)



Podobne postybeta
Majowe książki :-)
Styczniowe książki
Książki w grudniu ;-)
Książkowy sierpień
Sierpień - podsumowanie czytelnicze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz